برچسب

گوگل

اضافه کردن موقعیت مکانی کسب و کار در نقشه گوگل

این روزها شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجوگر به سرعت در حال تسهیل سازی خدمات برای کسب و کارها و صاحبین مشاغل در فضای آنلاین و اینترنت هستند که باعث شده خیلی از افراد بروز در این زمینه فرصت را غنیمت بشمارند و از قافله توسعه کسب و کار خود عقب نمانند. یکی از هیجان انگیزترین و کاربردی ترین آپدیت هایی که چند وقت اخیر موتور جستجوگر گوگل انجام داده این است که با تلفیق کردن سرویس نقشه و هسته موتورجستجو خود ( سئو محلی ) این امکان را به صاحبین کسب و کار میدهد که با درج موقعیت مکان تجاری خود در گوگل ، نتایج مرتبط با جستجو های محلی را برای کاربران دیگر نمایش دهد تا از این رو به کسب و کارهای لوکال روح تازه ای ببخشد.

اضافه کردن موقعیت مکانی کسب و کار در نقشه گوگل

البته ناگفته نماند اضافه کردن موقعیت مکانی از گذشته هم با سرویس Google Map Marker وجود داشت است ولی تقریبا این موضوع از اوایل سال ۲۰۱۷ نحوه ایجاد آن دستخوش تغییراتی شد و با شیوه جدید رنگ و بوی جدی تری به خود گرفت و باعث شد گوگل نتایج لوکال و موقعیت مکانی ها را در جستجوهای کاربران دخیل کند و برای رونق بیشتر آنها در الویت بگذارد . یکی از مزیت های عالی نمایش نتایج محلی گوگل امکان درج اطلاعات اضافی به غیر از آدرس مکانی ، مانند دسته بندی شغلی ، شماره تلفن ، آدرس وب سایت ، ساعت کاری و … میباشد که باعث میشود حیاتی ترین اطلاعات لازم و ضروری هر کسب و کار براحتی در اختیار کاربران قرار گیرد.

ادامه مطلب

راه های موثر افزایش بازدیدکننده و ترافیک سایت از گوگل

چگونه بازدیدکننده های سایت را از گوگل افزایش دهیم سوالیست که به دفعات متعدد روزانه در مشاوره سئو پرسیده میشود به همین دلیل تصمیم گرفتم که در مقاله ای تخصصی از سری مقالات سئو در سایت آن تایم سئو به آن بپردازم.

بطور قطع مهم ترین پازل هر سایت برای هر وبمستر این است که چگونه روز به روز به شمار بینندگان سایتش اضافه کند که در نتیجه منجر به افزایش ترافیک سایت و بهبود رتبه اش در سایت الکسا نیز به موازات شود. شاید کسل کننده ترین بخش مدیریت یک سایت و کسب و کار آنلاین این است که سری به آمارهای روزانه سایتتان بزنید و ببینید آمار امروزتان با آمار دیروزتان یکی است ، یا آمار امروزتان به نسبت هفته پیش همین موقع پیشرفتی نداشته است ، یا اینکه آمار سایتتان به نسبت وضعیت ماه پیشتان در همین لحظه نه تنها رشدی نداشته بلکه افت در بازدید سایت هم وجود داشته است. خب طبیعتا همچنین پیشامدهایی میتواند روی انگیزه ادامه کار یک وبمستر اثر بگذارد و یا در خیلی از موارد دیده شده موجب متوقف شدن کسب و کار اینترنتی شده است .

راه های موثر افزایش بازدیدکننده و ترافیک سایت از گوگل

پیشنهادی که همیشه در مشاوره های سئو به کاربران عزیز داده میشود این است که قبل از راه اندازی سایت و یا حین تمرکز بر روی فعالیت و کسب و کار اینترنتی خود همیشه سوالات زیر را با خود مرور کنند.

ادامه مطلب

دلایل افت بازدید و رتبه عبارات سایت در گوگل

شاید بدترین تراژدی برای هر وبمستر در وب افت بازدید و کاهش رتبه در نتایج موتورهای جستجوگر از جمله گوگل باشد. اتفاقی که ممکن است حتی به نابودی کسب و کار علی اللخصوص کسب و کارهای تولید محتوا محور وابسته به گوگل وبمسترها منجر شود که ممکن است به دلایل عمدی و یا غیر عمدی این اتفاق ناخوشایند رخ دهد و آن چه که باقی میماند کوهی از غم و استرس و از دست دادن امید برای ادامه فعالیت است که ممکن است گریبان گیر هر فردی شود .

افت بازدید و رتبه عبارات سایت در موتور جستجوگر گوگل و همه دلایل مهم آن

عبارت ها و کلماتی که ممکن است سالهای سال برای آن زحمت فراوانی کشیده باشد ولی یک شبه بنا به دلایل نامعلومی دچار افت بازدید شدید و حذف از صفحه اول و نزول به رتبه های پایین تر و یا بطور کل حذف از کل نتایج گوگل منجر شود.

این چالش سئو را در این آموزش از سری مقالات سئو از سایت آن تایم سئو را از دو بعد میتوان بررسی نمود . بعد اول این است که که لینک و عبارتی از سایت شما که قبلا رنک خوبی در گوگل داشته است به مرور زمان دچار افت بازدید تدریجی شود که این افت تدریجی را میتوان منطقی تلقی کرد که شاید پاره ای از آن مسائل را مدیر سایت مذکور خواه ناخواه با آن درگیر و نقش پررنگی در آن مسائل داشته باشد. بعد دوم و خطرناک آن را میتوان به افت یکباره و چند روزه سایت نزد گوگل اشاره کرد.

ادامه مطلب